کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار خاور مسقف از مشهد به کرج سال 1401 با 70 درصد تخفیف
نوشته شده توسط : نتسان

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار خاور مسقف از مشهد به کرج سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات کرایه خاور از مشهد به اصفهان-بار از مشهد به تهران-تعرفه کرایه بار-کرایه خاور مشهد به تبریز-حمل بار با تریلی مشهد-ارسال بار از مشهد به کیش-هزینه باربری از مشهد به زاهدان خواهیم پرداخت.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار خاور مسقف از مشهد به کرج سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط خاور مسقف از مشهد به کرج را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

خاور مسقف چادری نوع دیگری از انواع خاور میباشد که برای حمل و نقل محموله های مختلف مخصوصا کالا و اثاثیه مورد استفاده قرار میگیرد. خاور مسقف چاری برای جابجایی اثاثیه یا کالای تجاری بصورت درون شهری و بین شهری از همه نقاط کشور در اختیار شما قرار می‌گیرد.

این خودروی باربری با داشتن فنربندی نرم و مناسب ، بهترین وسیله برای حمل و نقل محموله های حساس میباشد و با داشتن چادر روی سقف ، از محموله در برابر بارش های جوی و وزش باد و تابش آفتاب و برخورد قطعات مختلف در مسیر با محموله جلوگیری می‌کند.

همانطور که گفته شد ، خودرویی که مخصوص حمل و نقل اثاثیه منزل باشد باید به خوبی از اثاثیه و لوازم منزل شما نیز محافظت کند.

ابعاد و توان حمل خاور چادری

خاور مسقف به ۲ صورت چادری و اتاق فلزی میباشد که هر کدام دارای ابعاد و شرایط خاصی هستند. خاور اتاق فلزی دارای اتاق سنگین تری است و در نتیجه توان حمل آن کاهش خواهد یافت اما خاور چادری دارای اتاق سبک تری است و توان حمل بیشتری دارد.

طول خاور چادری بصورت متغیر از ۴/۵ متر تا ۵/۵ متر متغیر میباشد و رانندگان برای سهولت حمل بار و فضای بیشتر دوچار تغییرات میشوند. عرض خاور مسقف حدود ۲ متر است و توان حمل آنها بر اساس نوع اتاق و استاندراد حمل توان مختلفی دارند . از ۲/۵ تن تا ۴ تن متغیر است.

برای حمل و نقل بار بصورت بین شهری از خاور مسقف چادری استفاده میشود . خاور یکی از قدیمی ترین و پر استفاده ترین خودروهای باربری است که در صنعتی حمل و نقل بین شهری بار و کالا بسیار مورد استفاده قرار میگیرد

کرایه خاور چادری چقدر است ؟

خاور چادری یا مسقف دارای کرایه ثابت و مشخصی نمیباشد و هر مسیر بر اساس فاصله و هر نوع محموله بر اساس شرایط و ابعاد و وزن بر نرخ کرایه تاثیر خواهند گذاشت. عوامل دیگری نیز در کرایه خاور چادری موثر هستند . عواملی که بصورت روزانه نه تنها برای خاور بلکه برای تریلی ، کامیون ، نیسان و . . . نیز در هزینه های حمل و نقل تاثیر گذار هستند، عبارتند از:

1) وضعیت آب و هوایی

2) شرایط خاص محل بارگیری و تخلیه

3) هزینه های رانندگان ( لوازم یدکی و هزینه سوخت )

4) شرایط خاص در کشور

در هزینه های حمل و نقل موثر خواهند بود . این موارد روزانه نرخ کرایه حمل و نقل را بصورت مثبت یا منفی تغییر خواهند داد .

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار خاور مسقف از مشهد به کرج سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات کرایه خاور از مشهد به اصفهان-بار از مشهد به تهران-تعرفه کرایه بار-کرایه خاور مشهد به تبریز-حمل بار با تریلی مشهد-ارسال بار از مشهد به کیش-هزینه باربری از مشهد به زاهدان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاور مسقف از مشهد به کرج،حمل بار با خاور مسقف از مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: